Z Adrianą spotkałyśmy się pierwszy raz, ale miałam wrażenie jakbyśmy znały się od dawna. Wszystko co robi (i jak robi) jest mi naprawdę bardzo bliskie. Jest najlepszym dowodem, że aby rozkręcić swój pomysł na biznes warto kierować się sercem i iść za tym co uznajesz za słuszne.

Pomysł na biznes dla kobiety

Po 23 latach pracy w korporacji nie jest łatwo iść na swoje, a wyjście ze strefy komfortu praktycznie graniczy z cudem – tym bardziej, gdy słyszysz: „i co? Założysz kolejny sklep z ciuchami?!”. Ale T-point Concept Store to nie jest zwykły sklep. Ada stworzyła w nim przestrzeń dla kobiecości. Prowadzi co miesięczne Czwartkowe Spotkania w Dobrym Stylu, regularne Treningi Modowe oraz akcję Wyraź się Wizerunkiem. Uczy kobiety pokochania siebie, swojego ciała, wyjścia z codziennych ról – wszystko, aby spojrzeć na siebie z nowej perspektywy i poczuć się wyjątkowo.

Ale nie zawsze tak było.

W wywiadzie opowiada o popełnionych błędach, pokonanych przeciwnościach, wątpliwościach i o tym, co pomogło jej znaleźć w sobie odwagę, aby zrealizować swój pomysł.

Jak otworzyć własny sklep (i wyróżnić się z konkurencji)

W dzisiejszym (mega inspirującym) odcinku dowiesz się:

  •  jak przygotować się do otworzenia własnej firmy,
  • dlaczego nie zawsze trzeba trzymać się biznesplanu,
  • jak zdobyć pierwszych klientów,
  • jak rozwijać swoją działalność,
  • ale przede wszystkim: jak tworzyć firmę w 100% w zgodzie ze sobą.


Tu także wersja audio:

A po rozmowie obie z Adą będziemy zachwycone widząc Twój komentarz z odpowiedzią:

co z naszej rozmowy było dla Ciebie najbardziej inspirujące i którą wskazówkę wykorzystasz dla siebie?

Jak osiągnąć sukces w branży modowej

Ada podczas rozmowy powiedziała zdanie, które trafiło mnie prosto w serce:

„(…) wtedy z jednej strony poszłam za głosem serca, ale z drugiej bałam się, nie wierzyłam, że dam radę, że ktoś 'kupi’ mnie właśnie taką jaka jestem”

Moim zdaniem to właśnie tu tkwi cała tajemnica sukcesu.

Kiedy masz odwagę zrealizować swój pomysł (dokładnie tak, jak sobie to wyobrażasz) – konkurencja przestaje mieć znaczenie. Tworzysz unikalną, autentyczną markę, która porywa tysiące. Ada jest na to najlepszym przykładem 💞

Ściskam,

Kasia

P.S. Jeśli masz (lub chcesz założyć) własną firmę, ale uważasz, że nie potrafisz reklamować siebie – weź udział w projekcie „50 strategii dla małych biznesów”. To nic nie kosztuje, a totalnie zmienia sposób patrzenia na marketing 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *